15 November 2016

#2 First love? No lah!

                                                              بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Holla! sekian lama tak ber"blog".. here we go! rindu juga zaman2 nak blog ni.. tapi disebabkan kesempitan waktu.. aku tangguh2... hahaha. k not funny...

since aku dah 3tahun men"yingle" (omangahaii!) takdela lama mana actually.. last couple monyet ni umur 17 tahun.. (nampak kan bertapa mengeletis nya aku ketika itu? hahhaa) in 3 years tu pun.. macam2 manusia aku jumpa... tu malas nak cerita.. boring~

in feb 2016, aku start with a new Job..
haaa kat sini point aku sebenarnya... so lepas 2-3 hari mcm tu.. kira dia ni cinta pandang pertama la ni.. aku terpandang seorang mamat ni.. aku describe cara dia..
oh yaa before that... apa yang ada pada dia.. aku tak suka.. aku suka benda berlawanan dengan dia..

1 - aku suka lelaki rendah (kira paras2 aku) tp dia tinggi berduyun (aku paras mana? paras dada dia weh.. nampak betapa rendah nya aku. haha)

2 - aku suka lelaki yang gaya macam lelaki (i mean takde la lembut sangat) tapi dia lembut.. dia jalan lagi ayu dari aku. kahkah aku kan brutal.. k bai

3 - aku suka lelaki yang pendiam sikit.. at least dia dengar apa aku cakap.. tapi dia tak.. dia sekali bercakap.. potpetpotpet mulut.. boleh jadi pendiam aku..

4 -  yang ni aku suka.... dia berkaca mata.. kira sama2 rabun ahh.

5 - actually dia mualaf.. Chinese convert to islam... kira bonus la kan? hahaha

6 - sorry to say... aku tak berapa berkenanan dengan orang johor... tapi dia sebenarnya orang Johor.. huwaaa!!! kenapakah?

7 -  aku harap dia jadi suami aku. kahkah...

k benda ni.. aku sorang je suka kat dia.. dia tak pun.. walaupun berlawan apa yang aku.. tapi orang yang aku tk suka tula yang aku kenan... haih...

kalau ada jodoh tak kemana kan?? i hope so he will be my husband..

sekian... buat  MSFL.... tak jadi milik saya pun takpe.. janji awak berbahagia dengan orang yang awak suka...

bye~

No comments: