22 November 2016

#3 R I N D U

Bila rasa rindu itu hadir,
Akan aku ingat setiap kenangan yang kita cipta,
Perkara yang tak boleh aku lupakan,
Seumur hidup hanya engkau dihati.....

Bello! 
Apa aku ngarut? Hahaha k k.. rindu aku tu bukan pada manusia. Tapi bola jaring. Hahaha. Story sikit. Dlu aku wakil daerah untuk netball ni. Tapi waktu itu aku standard 6 lagi. Lama dh weh tinggal. Sekarang pun umur dah menjangkau 20. Gitu.... jadi nak lepas gian punya pasal. Aku join netball yg dianjurkan oleh masjid A.D.. bukannya besar mana pun. Hanya 6 team je (tu pun yang join mojoriti makcik2.. kau ghase?) 


P/S Gambar di ambil bukan gambar team aku.

Okay nak dijadikan cerita main dua kali. Dengan stamina takde, warm up tkde (terus balun je) , pagi dah balun makan berat, lupa step, dan jawapannya menang atau kalah?? 


Hey! Itu aku! Haha

Jawapannya K to the A to the L to the A to the H .. kahkah! 
Okay laa.. janji lepas gian yedok?? Hahaha 

K now! I want a deep deep deepest rest!!!! Esok g kerja terbongkok2 aku. Hahaha 

Bye~~

No comments: